Tuesday 11 December 2012

GREAT GIVEAWAY TIME @)-->--

Assalamua'laikum, Salam Sejahtera dan Salam Sayang buat semua pelanggan dan pengunjung mamaalyabiz.blogspot.com. 



Rasanya sudah cukup lama blog MamaAlyabiz ini tidak di'update'. Terlebih dahulu kami ingin memohon maaf di atas kesepian yang sekian lama. Hari ini 12.12.12 merupakan satu tarikh yang mungkin ditunggu-tunggu sesetengah individu. Ada di antara kita yang menjadikan 12.12.12 sebagai hari yang teristimewa buat diri mereka dan yang tersayang. MamaAlyaBiz juga tidak mahu ketinggalan untuk menggunakan tarikh yang cukup cantik ini sebagai satu tarikh yang istimewa buat pelanggan dan pengunjung MamaAlyaBiz. 



Diumumkan KAMI ADMIN DARI MAMAALYABIZ akan mengambil tarikh 12.12.12 ini sebagai tarikh untuk MEMBERIKAN GIVEAWAY kepada anda. Bagaimana nak dapatkan giveaway ini? Mudah sahaja, berikut adalah perkara yang ada perlu lakukan;

1) Like fanpage MamaAlyaBiz adalah perkara yang wajib dilakukan untuk melayakkan anda menerima GIVEAWAY ini

2) 'Share'kan banner dan 'link' GIVEAWAY blog mamaalyabiz yang terdapat di page www.facebook.com/MamaAlyaBiz12 @ FB Nnurull Nmh pada 12.12.12 ini dan Postkan di wall anda. Ini juga wajib ye.

3) Bagi pelanggan MamaAlyaBiz, anda perlu masukkan 'comment' anda mengenai produk Shaklee yang anda gunakan di entry giveaway ini @ di page MamaAlyaBiz. Comment terbaik melayakkan anda untuk dipilih mendapatkan giveaway bernilai RM50.

4) Bagi pengunjung MamaAlyaBiz, anda hanya perlu masukkan comment anda mengenai entry Giveaway di blog ini. Comment terbaik yang dipilih akan mendapat giveaway bernilai RM25. 

Jadi apa yang ditunggu lagi, saya yakin anda tidak akan kecewa selepas melakukannya, setiap penyertaan yang memenuhi syarat-syarat di atas akan menerima cenderahati dari MamaAlyaBiz tanda penghargaan. Anda merupakan aset berharga kami.

NANTI DULU!! ADA LAGI TAWARAN HEBAT PADA 12.12.12 INI!!

Sempena 12.12.12 ini juga MamaAlyaBiz menawarkan freegift dan voucher istimewa kepada pelanggan yang membeli set Euphoria atau mana-mana produk Shaklee bernilai RM100 dan ke atas. Syaratnya mudah sahaja, anda hanya perlu membuat pembelian dan pembayaran pada 12.12.12. Jangan lepaskan peluang ya!! 



Sekiranya anda berminat untuk membeli Mealshake dan mengetahui dengan lebih lanjut, anda dialu-alukan untuk menghubungi saya di talian 012-3964606 (call/sms), atau add FB saya Nnurull NMH atau like fanpage mamaalyabiz12 atau anda boleh comment di blog saya mamaalyabiz.blogspot.com. Pastikan anda membeli produk Shaklee dari pengedar yang sah seperti saya. Setiap pembelian dari mamaalyabiz akan mendapat panduan pemakanan dan konsultansi percuma! Hubungi saya untuk mendapatkan harga istimewa.
   

No comments:

Post a Comment