Saturday 1 December 2012

Kekal Aktif dan Berstamina dengan Performance Drink




Adakah anda seorang yang aktif bersukan dan seringkali sibuk dengan kerja harian? Adakah anda kurang gemar minum air masak dan lebih suka minuman yang berperisa? Adakah anda mencari minuman yang boleh mengekalkan stamina anda? Shaklee ada menawarkan satu minuman yang boleh membantu anda untuk mendapatkan jawapan kepada kesemua soalan diatas? Tidak salah untuk mencuba kerana anda akan berpuas hati dengan nutrisi yang ada.   
Performance Drink merupakan satu minuman gabungan Elektrolit +Mineral. Komponen Elektrolit yang penting iaitu Sodium, Chloride, Magnesium, Kalsium dan Potasium. Ia membantu tubuh kita menjaga kestabilan bendalir agar tidak kekeringan. Baik untuk sistem neuromotor (tindak balas saraf dan otot).


Manfaat utama yang diperolehi dari Performance Drink ini ialah;


  • Membantu Meningkatkan Daya Ketahanan Badan – memberikan tenaga kepada otot dan sel dengan cepat, menggantikan air yang hilang sewaktu latihan fizikal serta membantu meningkatkan daya tahan otot. 
  • Membantu Membekalkan Tenaga – ia mengimbangi dan membekalkan elektrolit dalam tubuh dan mengimbangi metabolism air dalam tubuh. Ia mengandungi potassium, kalsium, sodium, phosphorus, magnesium dan chloride. 
  • Mencegah Penyahhidaratan – mengurangkan kehausan, mencegah penyahhidratan dan melembabkan kulit.
  • Membantu mengekalkan Paras Gula – terbukti secara klinikal dalam memelihara paras gula dalam darah yang penting bagi tenaga otot dan mempercepatkan penyembuhan akibat kecederaan otot. 
  • Performance Drink ini turut dirumus eksklusif untuk membekalkan tenaga fizikal. Sesuai kepada mereka menetapkan kawasan tropika dan mereka yang aktif dalam kerja harian. Sangat sesuai bagi mereka yang kerap bersukan, berbasikal, mendaki gunung, berpuasa, kepenatan, tidur lewat malam, cirit birit, sebelum dan selepas pembedahan. 
  • Ia minuman pilihan ahli angkasawan NASA dan para atlet Amerika Syarikat. 
Hubungi admin mamaalyabiz.blogspot.com di talian 012-3964606 atau add FB nnurull Nmh atau like fanpage mamaalyabiz12 untuk mendapatkan maklumat lanjut dan harga istimewa. Konsultasi   dan panduan makan akan diberikan kepada semua pelanggan mamaalyabiz =).  

No comments:

Post a Comment