Sunday 25 November 2012

Senarai Harga Runcit Produk Shaklee

Berikut adalah harga runcit bagi produk Shaklee untuk Semenanjung, Sabah & Sarawak.






Produk Shaklee hanya boleh didapati di cawangan Shaklee dan pengedar sah Shaklee termasuklah mamaalyabiz.blogspot.com 
(Nurulakmal, ID Shaklee : 883962)

Setiap pesanan akan dihantar terus ke pintu rumah anda dengan kadar rata RM 10 untuk Semenanjung dan RM20 untuk Sabah dan Sarawak.  Tempoh penghantaran adalah 2-3 hari bekerja. Penghantaran akan dibuat pada hari yang sama sekiranya pembayaran dibuat sebelum jam 12.00 tenghari pada hari bekerja.  

Nak beli dengan harga lebih murah?

Anda boleh menghubungi saya di talian 012-3964606 atau add FB saya Nnurull Nmh atau like fanpage saya mamaalyabiz12 untuk mendapatkan mana-mana produk SHAKLEE dengan harga yang istimewa!! Konsultansi percuma akan disediakan kepada pembeli di mamaalyabiz.blogspot.com.

Sekiranya anda kekurangan bajet untuk membeli full pack, mamaalyabiz selaku salah seorang jaringan Euphoria GBS ada menawarkan trial set yang mungkin ada cari. Pada harga yang lebih rendah dan sesuai untuk kegunaan selama sebulan. 

Sekiranya anda memikirkan pengambilan suplemen (makanan tambahan) ini merupakan pilihan anda bagi memastikan keperluan nutrisi anda dan mereka yang tersayang mencukupi, jadi tak usahlah bertangguh untuk melabur bagi kebaikan dan kesihatan diri anda dan yang tersayang. Hubungi admin mamaalyabiz untuk mengetahui dengan lebih lanjut. 

P/S : Segala perkongsian mengenai produk dan testimonial di laman ini bukanlah bertujuan untuk men'diagnose', merawat, mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan disyorkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan.

2 comments:

  1. Assalamualaikum wbt.. Puan Rahimah Imah.. Puan boleh gunakan ID saya 883962 sekiranya Puan hendak membeli secara terus di Cawangan Shaklee yang sah =).. Selamat menggunakan produk Shaklee.. =)

    ReplyDelete