Sunday 23 September 2012

Mencari Nutrisi Tambahan Terbaik Buat Suami Tersayang (Men's Vital Health)?


Siapa kata lelaki tidak memerlukan makanan tambahan @ supplement? Cara hidup masa kini yang sibuk sehingga menyebabkan kurang masa untuk merelakskan diri secukupnya ditambah pula dengan gaya pemakanan yang tidak seimbang dan pencemaran alam sekitar, lelaki tidak terkecuali untuk memastikan pertahan diri di tahap yang terbaik. 

Pelbagai masalah kesihatan dapat dikaitkan dengan lelaki masa kini seperti penyakit jantung, penyakit kencing manis, obesiti, strok dan banyak lagi. Kelesuan, kurang tenaga dan stamina juga sedikit sebanyak menjadikan kehidupan rumah tangga agak suram berbanding awal perkahwinan. Sebagai pemimpin/ketua rumahtangga dan seorang ayah yang mempunyai tanggungjawab kepada si manja, lelaki juga perlu memastikan kesihatan mereka ditahap yang baik kerana mereka amat diperlukan dalam kehidupan berkeluarga. Mengapa tidak melabur untuk mendapat hidup yang sihat bagi menjamin masa depan yang lebih baik? Anda tercari-cari supplement yang diperlukan?

Program Men's Vital Health Shaklee membekalkan nutrisi terbaik untuk kesihatan lelaki.Antara kebaikan:
1. Memelihara kesihatan prostat*
2. Meningkatkan kecergasan dan kesihatan badan*
3. Memelihara jantung yang sihat*
4. Membantu mengekalkan tekanan darah yang normal
5. Mengawal tahap kolesterol yang sihat*


Set ini mengandungi:
1. Omega Guard
2. Vita-E Complex
3. Zinc Complex

Jika anda berminat untuk mencuba :
Sekiranya anda berminat untuk mencuba dan mengetahui dengan lebih lanjut mengenai MEN'S VITAL HEALTH SET atau sebarang produk SHAKLEE, sila hubungi saya di 012-3964606 atau add FB saya Nnurull Nmh atau like fanpage saya mamaalyabiz12. 

Free gift', panduan pemakanan dan konsultasi percuma disediakan bagi pelanggan mamaalyabiz. ^-^  

*Segala perkongsian mengenai produk dan testimonial di laman ini bukanlah bertujuan untuk mendiagnose, merawat, mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan disyorkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan.

No comments:

Post a Comment