Monday 20 October 2014

Vita-Lea Iron Formula Shaklee, The Best Multi-Vitamin

Benarkah cara pemakanan yang kita amalkan sehari-hari cukup untuk memberikan nutrien yang diperlukan oleh tubuh kita? Dengan gaya hidup yang semakin sibuk, menyebabkan sebahagian dari kita memilih untuk makan di luar dari memasak makanan sendiri. Selain itu, lambakan makanan 'fast food' di pasaran juga membuatkan kita tanpa sengaja mengendahkan keperluan nutrien pada tubuh badan. Rata-rata di antara kita tahu tentang kepentingan mengamalkan pemakanan yang seimbang, sihat serta kaya dengan nutrien dan mineral. Namun begitu masih ramai lagi mengabaikan hal ini.

Pengambilan suplemen merupakan salah satu cara untuk mendapatkan zat dan nutrien yang diperlukan oleh tubuh badan anda. Suplemen seperti multi-vitamin bukan sahaja mampu menampung kekurangan vitamin dan mineral penting akibat amalan diet yang tidak seimbang, malah memberikan pelbagai kebaikan kepada pengamalnya dalam jangka masa panjang. 




MENGAPA VITA-LEA (MULTIVITAMIN) SHAKLEE?
  • Vita-Lea Iron Formula merupakan suplemen multi-vitamin Shaklee. Dahulunya dikenali sebagai "Vitalize Mineral" dan disingkatkan sebagai "Vita-Min" merupakan multi-vitamin pertama yang dicipta didunia
  • Setiap tablet Vita-Lea mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada sayur-sayuran dan buah-buahan, 12 vitamin dan 7 mineral penting. Tablet Vita-Lea ini disaluti dengan serbuk nutrisi - spirulina. 
  • Ia merupakan tablet multi-vitamin yang paling pantas di dunia terlarut dalam air dan tubuh badan manusia. Ini kerana mineral yang terkandung di dalamnya mudah berintegrasi dengan protien untuk penyerapan yang pantas oleh usus kecil. 
  • Ujian klinikal telah membuktikan dengan pengambilan Vita-Lea Shaklee selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%. Vita-Lea telah dipilih oleh Center for Science di US sebagai THE BEST MULTI-VITAMIN di dalam Public Interest pada tahun 2000.




Harga Retail Vita-Lea Iron Fomula Shaklee ini hanya RM88.75 / RM93.75 (S&S) sebotol (120biji). Untuk mendapatkannya pada harga istimewa dengan diskaun yang menarik, anda hanya perlu mendaftar sebagai ahli Shaklee. Jika anda berminat untuk mendapatkan Vita-Lea Iron Formula Shaklee ini atau mengetahui lebih lanjut berkenaan mana-mana produk Shaklee ini, anda boleh menghubungi saya di 012-3964606 (whatapps/sms/call) atau email saya di MamaAlyaBiz@gmail.com atau like page saya di FB www.facebook.com/MamaAlyaBiz12. Pastikan anda membeli dari saya atau mana-mana pengedar sah Shaklee bagi mendapat panduan makan yang berkesan.

No comments:

Post a Comment