Tuesday 2 October 2012

BONUS ESP!! Kekal sihat, cantik dan bertenaga (^-^)y


Haaa.. Bonus ape yang kita boleh dapat dari ESP ni? Inilah yang saya bersemangat sangat nak berkongsi dengan semua. Bagi yang baru mengenali Shaklee, ESP (Energizing Soy Protein) ini adalah produk PALING HOT di pasaran Shaklee. Kenapa? Sebelum saya kongsi kebaikan ESP ini, apa kata kita jawab dulu soalan di bawah;

1) Mahu badan yang SIHAT dan berTENAGA?
2) Mahu kulit yang CANTIK dan berSERI? Keyakinan juga akan terserlah bukan?
3) Bagi yang mencari nutrisi tambahan unuk diet yang seimbang, adakah anda mencari supplement yang MUDAH dan BEST untuk diamalkan?
4) Bagi ibu-ibu yang menyusukan, adakah anda berusaha untuk menyediakan STOK SUSU ibu yang BANYAK DAN MENCUKUPI buat si manja anak ada?

5) Bagi isteri-isteri pula pastinya mahu memikat suami dengan bentuk tubuh badan yang WOW!! bukan?


ESP (Energizing Soy Protein) boleh membantu anda untuk merealisasikan jawapan "YA" di atas. Kenapa? Penting sangat ke protein ni sebenarnya?

Protein adalah bahan utama dala pembentukan pelbagai organ dan tisu dalam badan serta komponen utama kepada hormon manusia. Ia juga meransang fungsi psikologi. Maka, setiap organ kita memerlukan protien. Kekurangan protien menyebabkan menyebabkan kelemahan dalam sistem imun untuk melawan penyakit, masalah lebihan air yang tinggi dalam badan, kehilangan kepejalan otot, perubahan warna rambut, bantut pertumbuhan, masalah penghadaman serta masalah penghasilan darah dan hormon.

Antara MANFAAT yang boleh diperolehi dari ESP ialah;



  • AWET MUDA - Asid Amino penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah organ, kulit, gland dan lain-lain. Pengambilan yang kerap adalah kunci kepada awet muda. 
  • KULIT REMAJA - Meransang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti-penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, mempercepatkan sembuhan luka dan mengurangkan kesan parut. (Pssstt.. Menganjalkan payudara juga (^_*).
  • BAIK UNTUK HORMON - Kacang soya adalah satu-satunya tumbuhan yang kaya dengan isoflavones, fungsinya bersamaan dengan hormon wanita. Ia membantu merendahkan paras kolestrol, mencegah risiko osteoporosis dan sakit jantung.
  • BAIK UNTUK PROSTAT - Genistein yang terkandung dalam kacang soya terbukti keupayaannya mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser. Ia memusnahkan radikal bebas di dalam sel badan sebelum ia menukarkan sel DNA kepada sel kanser. Ia juga sangat baik dalam pemulihan uterus, ovari, menopaus dam pembesaran prostat. 
  • MEMBAIKI PIGMENTASI - Membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, membaiki masalah pigmentasi, kedutan dan kesan tua. 
  • MEMBAIKI MEMORI - Meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan ransangan. 
  • PEMBEKAL TENAGA - Membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, maka ia baik untuk kekal bertenaga, mencegah migrain, imsomnia dan tertekan. 
  • BERITA BAIK UNTUK IBU-IBU YANG MENYUSUKAN - Membantu mempertingkatkan penghasilan susu, susu lebih pekat dan berkrim. 
Banyakkan manfaat yang boleh diperolehi dari ESP. Itulah sebabnya ia menjadi produk PALING HOT dan sentiasa mendapat jualan tertinggi. Kebanyakkan yang pernah mencuba, memang tak nak merasai kerugian dengan meninggalkan ESP ni. 

Sekiranya anda berminat untuk mencuba dan mengetahui mengenai produk ini dengan lebih lanjut, anda boleh menghubungi saya di talian 012-3964606 atau like fanpage saya di www.facebook.com/mamaalyabiz12. Setiap pembelian akan disertakan dengan panduan pemakanan, konsultasi percuma dan hadiah istimewa. 

p/s : Untuk bulan Oktober ini, Shaklee menawarkan PROMOSI HEBAT utk ESP (Energizing Soy Protein). Hubungi saya agar anda tidak terlepas peluang yang ada.


BETTER YOU! BETTER WORLD!

No comments:

Post a Comment