Monday 29 October 2012

VITAMIN E Kurangkan Risiko Penyakit Hati

VITAMIN E dikenali sebagai antioksidan yang kuat dan mampu mencegah radikal bebas, vitamin E selama ini lebih dikenali dalam berperanan membantu meremajakan kulit. Namun begitu, tahukah anda bahawa Vitamin E yang kaya dengan antioksidan ini juga mampu menurunkan risiko kanser hati? Sumber vitamin E ini boleh didapati daripada gandum, minyak biji bunga matahari, kacang, asparagus, pisang, strawberi, sayuran hijau, tauge, kubis, mangga dan banyak lagi makanan lain. 
*Sumber artikel dipetik dari Majalah iSIHAT untuk perkongsian bersama.  



SHAKLEE juga ada menawarkan produk Vitamin E Complex bagi memudahkan anda untuk mengamalkan pengambilan suplemen hebat ini. Apakah kebaikan yang boleh diperolehi dari Vita-E Complex?
  • Membantu Melindungi Jantung - pengambilan 800iu sehari
  • Membantu Mempertingkatkan Kemampuan Reproduktif  - pengambilan 600iu-800iu sehari baik untuk lelaki dalam meningkatkan kiraan sperma)
  • Anti-Penuaan - 1 kapsul sehari mampu memulihkan tekstur kulit dan ton muka, dada dan otot peha)
  • Anti-Oksidan yang Kuat - pengambilan 1,200iu sehari untuk anti-oksidan yang kuat dan berkesan untuk melawan kanser
  • Kelestarian Tenaga  - membantu meningkatkan kelestarian seksual dan tenaga dengan membekalkan lebih oksigen
  • Memperbaiki Arthritis - membantu meningkatkan keanjalan salur darah serta membantu memperbaiki kitaran darah
  • Membantu Memperbaiki Kulit - memperbaiki bengkak dan ulser kulit. Boleh dikenakan terus pada luka untuk mengurangkan kesan parut.  

Sekiranya anda berminat untuk mencuba dan mengetahui dengan lebih lanjut mengenai Vitamin E Complex ini, anda boleh menghubungi saya di talian 012-3964606 atau add FB saya Nnurull Nmh atau like fanpage saya mamaalyabiz12. Pastikan anda membeli produk SHAKLEE daripada saya atau pengedar SHAKLEE yang sah bagi mendapatkan cara permakanan yang berkesan. Konsultansi percuma akan disediakan kepada pembeli di mamaalyabiz.blogspot.com. Terima kasih ^_^.

No comments:

Post a Comment