Tuesday 30 October 2012

Kebaikan ESP (Energizing Soy Protein)

Keberkesanan ESP (Energizing Soy Protein) sememangnya tidak dinafikan bagi mereka yang telah mengamalkannya. ESP dari Shaklee ini merupakan satu-satunya produk di dalam pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. Ia turut diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral. Sangat sesuai untuk semua peringkat umur - tua dan muda. Manakala, kandungan Indeks Glisemik (G.I.) yang rendah iaitu 39, menjadikan ia sangat sesuai juga kepada pengidap kencing manis.


Mari kita lihat apa kata mereka yang telah mengamalkannya;

Testimonial 1 : Menghasilkan susu yang lebih mengenyangkan kepada si manja

Testimonial 2 : Membantu mengatasi alahan kulit, mencantikkan serta melembutkan kulit

Testimonial 3 : Lebih bertenaga dan 'fresh' setiap pagi.

Testimonial 4 : Membantu meransang dan menghasilkan lebih banyak susu.

Testimonial 5 : Membantu mengatasi masalah bau badan.

Ini antara testimonial kebaikan ESP. ESP (Energizing Soy Protein) ini merupakan antara produk SHAKLEE yang terlaris di pasaran kerana ianya mempunyai kebaikan yang banyak terutamanya kepada ibu yang menyusukan, membekalkan tenaga, memastikan kesegaran di pagi hari, membantu penjagaan kulit dan kesihatan dalaman wanita. Oleh itu, pastikan anda tidak ketinggalan untuk sama-sama merasai manfaatnya.

Anda boleh menghubungi saya di talian 012-3964606 atau add FB saya Nnurull Nmh atau like fanpage saya mamaalyabiz12 untuk mendapatkan Energizing Soy Protein ini. Pastikan anda membeli produk SHAKLEE daripada saya atau pengedar SHAKLEE yang sah bagi mendapatkan cara permakanan yang berkesan. Konsultansi percuma akan disediakan kepada pembeli di mamaalyabiz.blogspot.com. Terima kasih ^_^.

No comments:

Post a Comment