Tuesday 9 October 2012

Keistimewaan Vita-Lea (Multivitamin) Shaklee





MULTIVITAMIN bukanlah sesuatu yang baru buat kita. Multivitamin digunakan sebagai suplemen vitamin yang penting untuk pertumbuhan keseluruhan badan. Multivitamin juga memainkan peranan yang penting dalam membantu memperbanyakkan sel-sel darah merah dalam tubuh badan kita. Multivitamin sesuai untuk digunakan oleh wanita hamil, orang dewasa, wanita yang menyusukan serta warga emas. Pengambilan multivitamin boleh membantu dalam melegakan tekanan, membantu kekuatan tulang, membantu anemia dan mengatasi cirit birit. Apa yang membezakan Vita-Lea (multivitamin) Shaklee dengan multivitamin yang lain? 



KEISTIMEWAAN VITA-LEA!
  • Seiring dengan namanya sebagai MULTIvitamin. Vita-Lea merupakan MULTI yang hebat. Vita-Lea merupakan suplemen seimbang dan komprehensif yang dihasilkan dengan Sains terbaik Shaklee. 
  • Dengan rumusan 28 vitamin dan mineral penting, Vita-Lea mampu membantu dalam mengekalkan kesihatan yang baik bagi mereka yang mengamalkannya. 
  • Vita-Lea mengandungi beta karotena yang membantu dalam mengekalkan pertumbuhan,  penglihatan dan pembinaan tisu.
  • Vita-Lea juga dilengkapi dengan kalsium, fosforus dengan vitamin C dan D untuk kesihatan tulang dan gigi.
  • Biotin dan asid pantotenik membantu untuk memetabolismakan lemak dan karbohidrat dalam tubuh
  • Vitamin B12 membantu dalam pembentukan sel-sel darah merah.
Dengan kekayaan multivitamin dan multimineral inilah yang menjadikan Vita-Lea ini sebagai multivitamin pilihan mereka yang telah dan terus mengamalkannya. Sekadar untuk perkongsian, saya mengamalkan pengambilan set penyusuan yang mana turut disertakan dengan mutivitamin Vita-Lea. Saya dapat merasakan kesannya kerana saya tidak lagi keletihan, malah lebih tenang dan mampu menghasilkan stok susu yang lebih baik kerana kesihatan saya ditahap yang memuaskan. Ibubapa dan suami saya juga mengamalkan pengambilan Set Optimum (Vita-Lea, Vitamin C dan  B Complex), tiga serangkai yang dilengkapi juga dengan multivitamin Vita-Lea ini membuatkan mereka lebih bertenaga sekaligus membuatkan mereka lebih sihat dan positif.   

Sekiranya anda mencari multivitamin dan keliru dengan lambakan multivitamin di pasaran, mengapa tidak anda memilih untuk mencuba mengambil multivitamin Vita-Lea Shaklee. 

Anda boleh menghubungi saya di talian 012-3964606 atau like dan pm saya di fanpage saya www.facebook.com/mamaalyabiz12. Panduan pengambilan dan konsultasi percuma bagi yang membeli melalui mamaalyabiz.blogspot.com. 

p/s : Produk ini mengandungi alfalfa (Medicago sativa). Individu yang menghidap lupus eritematosus sistemik perlu meminta khidmat rundingan pakar sebelum mengambil produk ini.

No comments:

Post a Comment